Italiëreis 2017

13 februari 2017 - Venetië, Italië

Vandaag vertrekken we dan naar Italië!

Al vroeg moeten opstaan voor onze vlucht naar Venetië.

Onze vlucht vertrekt vanuit Düsseldorf. hier kregen we nog eerst een rondleiding (uiteraard in ons uniform).

Dit kwam voor mij natuurlijk wel goed uit aangezien ik hier mijn volgende stage ga lopen.

Deze rondleiding duurde vanaf ongeveer 10 uur 's ochtends tot half 1 's middags. dit was toch wel pijnlijk op onze hakjes..

Om half 2 vertrok onze vlucht. wij vlogen met Eurowings.

Dit vond ik toch wel een beetje een tegenvaller omdat ik niet echt het idee had dat de stewardessen een goed voorbeeld aan ons gaven. Wel mochten we in de businessclass zitten. Niet dat dit voor mij veel uitmaakte aangezien ik maar korte benen en dus niet veel beenruimte nodig heb, maar ik kan het nu wel van mijn to do-list afstrepen.

eenmaal aangekomen op het vliegveld konden we heerlijk onze hakjes uitdoen en omkleden in de bus. Daarna vertrokken we( natuurlijk) met de boot naar stad.

In venetië kregen we de rest van de dag vrije tijd. Daar hebben we natuurlijk flink gebruik van gemaakt door veel te shoppen en lekker te eten.