Italiëreis 2017

24 februari 2017 - Pisa, Italië

laatste dagje!

Vandaag is de laatste dag voor ons lvd'tjes aangebroken.

Op deze dag bezochten we als eerst Lucca. Hier hadden we helaas maar een uurtje vrije tijd en we hadden erge honger. Niet veel van Lucca gezien dus..

Daarna gingen we door naar Pisa Even een foto maken van de toren, erachter komen dat er niet echt veel te doen is en door naar de Mc.

Hierna gingen wij met onze klas door naar het hotel in Pisa. Onderweg kwamen we erachter dat de bus de stad niet in kwam en moesten we een taxi nemen naar het hotel.

leukste rit van mijn leven! Hij reed als een echte Italiaan dus dat was weer even lekker cultuur snuiven.

We zijn gelukkig allemaal zonder kleerscheuren aangekomen bij het hotel.

Dit was het mooiste en fijnste hotel van de hele reis!

Heerlijke deken, badslippertjes , een fijne douche, en een geweldig ontbijt!

Natuurlijk zijn we nog die avond het uitgaansleven in Pisa gaan verkennen. ook dit was een groot succes.

De volgende dag zijn we terug gevlogen naar Schiphol.

In tegenstelling tot de heenreis was dit super.

De stewardessen gaven ons een goed voorbeeld van hoe het eraan toe gaat en we mochten zelfs mee helpen. Ik heb zelf de boordverkoop gedaan. Helaas wilde niemand wat van mij kopen, maar dit mocht de pret natuurlijk niet drukken.

Na een paar uurtjes vertraging aangekomen op Schiphol en even wat gegeten te hebben ging ik weer lekker naar huis.

Helemaal kapot moe natuurlijk, maar wat was het een geweldige reis!